To wpis adresowany, przede wszystkim, do osób zarządzających zespołem.

Osób, którym naprawdę zależy na atmosferze w zespole, osób, którym zależy na wsłuchaniu członków zespołu w klientów.

Aktywne słuchanie, którego uczę zespoły na warsztatach o aktywnym słuchaniu, to słuchanie pozbawione wstępnej oceny co potrzebne, a co zbędne w słowach rozmówcy.

To umiejętność usłyszenia czegoś ważnego tam, gdzie inni słyszą banał lub coś zbędnego.

To umiejętność usłyszenia człowieka tam, gdzie inni widzą tylko tabelkę w Excelu lub klienta.

Aktywne słuchanie, którego uczę, to podróż do rozmów, które budzą zaufanie.

Nie usłyszysz człowieka, to nie usłyszysz ty lub twój zespół co u rozmówców, klientów do  zaufania prowadzi.

Jestem otwarty na warsztaty o aktywnym słuchaniu z twoim zespołem.

Jeśli uważasz, że świetnie słuchasz i wszyscy w twoim zespole mają rozwiniętą umiejętność słuchania. Cóż… Spotkamy się gdy uznasz, że jest inaczej. Już to przerabialem🙂

Jeśli uważasz, że umiejętność słuchania to jest coś, nad czym ty i twój zespół bez zwłoki i regularnie musicie pracować, jeśli chcesz znaleźć się w zespole, biznesie to jestem.

Jestem, to znaczy słyszę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.