Zadziwiające jest to, że aktywne słuchanie jest jak zaangażowanie. Kiedy już się pojawi w twoim życiu lub zespole, którym zarządzasz. Daje więcej, niż oczekujemy czy przypuszczamy na początku.

Doświadczam tego każdego dnia. Doświadczają tego uczestnicy warsztatów ze mną. Zarówno indywidualnych, z zespołami, jak i otwartych grupowych.

Jakie dodatkowe korzyści pojawiają się najczęściej? Jakich spodziewać możesz się ty?

3. z 10. uczestników warsztatów wskazuje, że lepiej, bardziej precyzyjnie rozpoznaje potrzeby swoich rozmówców. Niezależnie czy mówimy o biznesie, sprzedaży, obsłudze klienta, czy życiu prywatnym .

2. na 10 osób wskazuje, że przewiduje podczas rozmowy potencjalne drogi rozmowy i unikalne ich rozwiązania. Potrafią do powtarzalnych, pozytywnych efektów rozmowy dojść różnymi ścieżkami. Stają się bardziej kreatywne.

2. uczestników na 10. wskazuje, że częściej rezygnują z kontrolowania swojego rozmówcy na rzecz koncentracji na usłyszeniu tego, co prowadzi rozmówcę do samodzielnego i świadomego zaufania im.

Jako współpartnerom, sprzedawcom, doradcom, managerom, kierownikom zespołów, czy liderom.

3. na 10 osób wskazuje różnorodne dodatkowe, nieoczekiwane korzyści. Jest wśród nich między innymi mniejszy stres przed rozmowami biznesowymi.

Kolejna miła niespodzianka to umiejętność rezygnacji z rozmowy, kiedy jej skutki mogą w perspektywie mieć szkodliwe konsekwencje, dziś jedynie przeczuwane.

Pewna korzyść zadziwia mnie szczególnie. Dotyczy życia codziennego jednego z uczestników warsztatów. Odkąd uczył się aktywnego słuchania zauważył, że jest częściej zadowolony z swojego… życia seksualnego.

Jakie dodatkowe, unikalne korzyści rozwinięcie aktywnego słuchania może przynieść tobie lub zespołowi, którym zarządzasz?
Podziel się w komentarzu. Obstaw 😊😊

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.